شرایط و مقررات مشتریان:

کاربران سامانه STRS لازم است قبل از سفارش، بندهای زیر را مطالعه کرده سپس اقدام به انجام سفارش کنند. توجه داشته باشید که واریز به‌ حساب سامانه STRS به معنی پذیرش و درک تمامی شرایط ذیل است.

1. کاربران پس از ثبت نام در سامانه STRS لازم است ایمیل و شماره موبایل خود را به درستی وارد کنند.

2. تمامی حقوق مادی ترجمه های انجام شده مربوط به فردی است که سفارش ترجمه آن را در سامانه STRS ایجاد کرده است. این فرد در STRS مشتری خطاب می شود.

3. کلیه ترجمه ها به صورت تایپ شده در نرم افزار word برای شما ارسال می‌گردد.

4. از آنجا که مبنای تعرفه ترجمه تعداد کلمات است و رفرنس ها در ترجمه معمولا ترجمه نمی‌شوند. لذا هزینه رفرنس ها به صورت معمول محاسبه نمی‌شود.

5. در صورتی که متن شما دارای فرمول، نمودار، جداول باشد، در فایل ورد این موارد تایپ نشده و به صورت عکس قرار می‌گیرند.

6. گروه تخصصی در ابتدای پروژه توسط مشتری اعلام می‌شود تا در زمان ترجمه جهت انتخاب مترجم لحاظ گردد. در غیر این صورت سامانه STRS هیچ‌گونه تعهدی در قبال مشکلات ناشی از اطلاعات تخصصی را بر عهده نمی‌گیرد. مشتری می‌تواند برای ترجمه بهتر، توضیحاتی را برای مترجم درج نماید.

7. قرارداد یک پروژه، زمانی میان سامانه STRS و مشتری نهایی می‌شود که مبلغ به‌حساب سامانه STRS واریز گردد. سامانه STRS در قبال بی‌اطلاعی کاربر از اعلان‌هایی که در پنل کاربری وی ارسال می‌شود مسئولیتی قبول نمی‌کند. پروژه‌های ترجمه کمتر از 250 کلمه، برابر 250 کلمه در نظر گرفته می‌شود

8. مشتری شخصاً مسئول حفظ داده‌های ورود خود (ورود به سیستم، رمز عبور) می‌باشد. درصورتی‌که یک شخص ثالث غیرمجاز از اطلاعات وی مطلع باشد، باید بلافاصله نسبت به تعویض رمز اقدام نماید.

9. مشتری پس از دریافت فایل ترجمه 2 روز زمان اعلام نظر دارد تا در صورت وجود مشکلات احتمالی آن را با کاربر مترجم در میان بگذارد. پس از این زمان، در صورت عدم دریافت بازخورد از سمت مشتری، سیستم به صورت خودکار پروژه را در وضعیت تایید نهایی قرار می‌دهد و هیچ گونه اعتراضی خارج از زمان تعیین شده مورد بررسی قرار نمی‌گیرد.

10. در صورتی که مشتری در زمان تعیین شده نسبت به کیفیت سفارش تحویلی اعتراض داشته باشد، این اعتراض توسط كارشناسان سامانه STRS مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید اعتراض، نسبت به ترجمه مجدد آن توسط مترجم دیگر اقدام می گردد.

11. سامانه STRS به‌طور خاص حق دارد که ترجمه ارسال‌شده را به‌طور کامل ذخیره کند. سامانه STRS می‌تواند به هر دلیلی قرارداد را ملغی اعلام کرده و هزینه را به کاربر بازگرداند. سامانه STRS هیچ‌گونه تعهدی در قبال تحویل به ‌موقع پروژه‌ها در زمان وقوع بلایایی طبیعی و یا مشکلات اینترنتی ندارد

12. مشتری می‌بایست از ارائه محتوای مجرمانه، منافی عفت و مغایر با قوانین جمهوری اسلامی خودداری نمایند. در صورت مشاهده، پروژه مذکور حذف و پروفایل کاربر مربوطه جهت تعیین وضعیت، موقتا غیر فعال می شود و هزینه ای به مشتری بازگردانده نمی گردد.

13. در صورتی که تاخیر در تحویل پروژه سبب ایجاد مشکل جدی برای مشتری می‌گردد؛ ضرورت دارد در بخش توضیحات پروژه این امر مؤکداً مطرح شود.

14. مشتریان محترم موظف به رعایت قوانین سامانه STRS به ویژه قوانین انحصاری سایت هستند. سامانه STRS این حق را از لحظه اول همکاری تا انتها برای خود محفوظ می داند که در صورت تخلف آشکار از سمت مشتری، اصرار به سوء استفاده از امکانات سیستمی و یا نیروی انسانی سایت، پروژه یا پروژه های ایشان را غیر فعال نماید و مطابق با بند 12 رفتار می شود.

15. در صورت وقوع تاخیر در انجام قرارداد از سوی سامانه STRS کاربر می تواند منتظر اتمام کار بماند و در غیر این صورت مبلغ پرداخت شده به او برگردانده شده و ترجمه به او ارائه نمی شود.

16. سامانه STRS مسئولیتی درباره خسارات (مالی، جانی و…) ناشی از تاخیر در انجام قرارداد نخواهد داشت.

17. سامانه STRS این اطمینان را می دهد که اطلاعات مشتری به هیچ عنوان افشا نمی شود (محرمانگی بالا).